1. OBCHODNÍ PODMÍNKY
    1. Všeobecná ustanovení
      1. Tyto obchodní podmínky se vztahují na obchodní vztahy mezi kupujícím a prodávajícím uzavřené prostřednictvím systému elektronického obchodu (dále jen „e-shop“).
      2. Prodávajícím a provozovatelem e-shopu je obchodní společnost Cookover. r. o. Zahradnická 93 821 08 Bratislava – městská část Ružinov, IČO: 55587216, IČ DPH: SK2122028700, Zapsaná v OR Městského soudu Bratislava III, odd. Sro, vl. čj. 173154/B, E-mail: info@cookover.sk, Tel.: +421 914100064, (dále jen „prodávající“).
      3. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího a ve svém aktuálním znění tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím se uzavírá konkludentně způsobem uvedeným v článku. II body 5 a 7.
      4. Kupujícím je každá fyzická a právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí. Spotřebitel se chápe osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti. Za spotřebitele není pro účely těchto VOP považován ani kupující, který při objednání produktu za účelem uzavření kupní smlouvy uvede své obchodní jméno a identifikační číslo.
      5. Pro účely obchodních podmínek e-shopu se kupujícím rozumí fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím nákupního košíku odeslala po vlastní autorizaci elektronickou objednávku, zpracovanou systémem e-shopu.
      6. Zbožím se rozumí všechny produkty uvedené v platném přehledu na stránce Cookover.cz e-shopu. Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář zpracovaný systémem obchodu jako úkon kupujícího obsahující vůli nakoupit a rovněž obsahující informace o kupujícím, druh a seznam objednaného zboží z poskytnuté nabídky e-shopu, jakož i cena objednaného zboží.
      7. Registrací se rozumí zaregistrování zákazníka před zrealizováním objednávky zboží.
    2. Objednávání zboží
      1. Způsob objednávání při smlouvě uzavřené na dálku, v e-shopu se uskutečňuje prostřednictvím nákupního košíku na internetových stránkách prodávajícího nebo telefonicky na zákaznické lince Tel.: +421 850 122 133.
      2. Při objednávce zboží kupující vyplní povinná pole ve vyznačeném formuláři, jinak objednávku nelze potvrdit.
      3. Jednotlivé objednávky jsou do systému zařazovány podle pořadí, v jakém přicházejí. Každá objednávka obsahuje přidělené číslo objednávky, které zároveň slouží jako variabilní symbol pro účely platby převodem.
      4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné uvedení vyplnění všech, registračním formulářem požadovaných údajů a náležitostí, které umožní bezproblémové doručení zásilky s objednaným zbožím.
      5. Potvrzením elektronické objednávky e-mailem dojde k akceptaci návrhu na uzavření smlouvy prodávajícím. Momentem akceptace návrhu na uzavření smlouvy dojde k vlastnímu uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.
      6. Odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu.
      7. Odeslanou objednávku potvrdí prodávající do 24 hodin e-mailem a zároveň sdělí kupujícímu dostupnost a termín dodání zboží. Elektronická objednávka odeslaná kupujícím prodávajícímu je považována za návrh na uzavření smlouvy a je závazná.
      8. Prodávající se zavazuje dodat správný druh a množství zboží v dohodnuté ceně dle objednávky.
      9. Kupující si při objednávce zboží vybere možnost dodání zboží doručení formou dobírky nebo expresní doručení přepravní službou (dále jen „kurýr“). Cena zboží a poplatek za dodání zboží uvedené na potvrzené objednávce jsou konečné.
      10. V případě akčních nabídek – předdefinovaných balíčků zboží, hodnota balíčku zboží neobsahuje úhradu za doručení zboží, pokud není uvedeno jinak.
      11. Slevy vyplývající z jednotlivých akcií nelze kumulovat.
      12. Uzavřením smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a že s nimi souhlasí. V pochybnostech se má za to, že kupující vyslovuje svůj souhlas se zněním těchto podmínek nejpozději dnem předání věci. Na tyto podmínky je kupující dostatečným způsobem upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
      13. Prodávající si vyhrazuje právo neakceptovat objednávku kupujícího a nedodat/nevykonat objednávku bez udání důvodu.
    3. Ceny zboží
      1. Prodávající je plátcem DPH.
      2. Každý zařazený výrobek v e-shopu má uvedenou cenu v eurech včetně DPH. Prodávající se zároveň zavazuje dodržet ceny uvedené v potvrzené objednávce kupujícího.
      3. K základní ceně objednávky bude připočtena cena za přepravu zboží. Cena přepravy je odvozena od výše objednávky zboží a aktuální sazby, která je viditelná přímo v objednávce. Balné je zahrnuto v ceně dopravy.
      4. Prodávající si vyhrazuje právo na aktualizaci a změnu v případě změny cen na trhu nebo v závislosti na svém dodavateli, a to i bez upozornění.
    4. Způsob úhrady kupní smlouvy
      1. Platba za zboží probíhá formou dobírky (dále jen „hotovost“) na základě faktury dodané při doručení se zbožím nebo jednorázově, v hotovosti při převzetí zboží.
      2. Spolu se zbožím obdrží kupující fakturu (dále jen „daňový doklad“), kterou je v případě reklamace povinen předložit. Součástí doručení zboží je záruční list vyžaduje-li to povaha věci a reklamační protokol.
      3. Na základě internetové objednávky kupující uhradí dohodnutou kupní cenu jednorázově, platebním příkazem (jako variabilní symbol slouží číslo internetové objednávky).
      4. Platba za zboží je možná v EUR.
    5. Dodání zboží
      1. Prodávají se zavazuje dodat zboží na místo plnění uvedené kupujícím v registračním formuláři a je jím sídlo, místo podnikání nebo bydliště kupujícího.
      2. Prodávající zajišťuje dopravu zboží způsobem, který si kupující při objednávce vybere z nabízených možností. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího: a) Obchodní balík: zboží doručované přepravní společností na dobírku (poštovné), nebude-li uvedeno jinak. Druh přepravy veřejným přepravcem, lze vyzvednout následující den, za předpokladu, že objednané zboží je na skladě.
      3. Prodávající dodá kupujícímu zboží se statusem „na skladě“ ve lhůtě 1-7 dnů. Lhůta pro dodání zboží může být ve výjimečných případech delší, o čemž bude kupující včas informován.
      4. Prodávající k ceně objednaného zboží účtuje poplatek za dodání zboží dle způsobu doručení ve výši uvedené při potvrzení objednávky do 50,00 Eur včetně DPH.
      5. Cena přepravy zahrnuje doručení a telefonické kontaktování zákazníka pro případnou změnu doby či místa doručení.
      6. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsobů dopravy.
      7. V případě, že objednávka nemůže být jednorázově zcela vyřízena, kupující zaplatí poplatek za dodání uvedený v objednávce a za dodatečně zaslané zboží z částečně vyřízené objednávky již poplatek neplatí.
      8. Zboží je při expedování zásilky přiměřeně zabaleno a zajištěno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky.
      9. V případě poškození zásilky zaviněné ze strany přepravce v plném rozsahu odpovídá přepravní společnost.

Přepravní společnost ručí za zásilku do okamžiku jejího předání kupujícímu. Ten je povinen převzít si zásilku při přebírání a v případě viditelného poškození či dokonce ztráty části zboží sepíše s dopravcem reklamační protokol a zásilku nepřebere.

  1. Prodávající se zavazuje v takových případech dodáním nového zboží kupujícímu, a to neprodleně.
  2. Případně nahlášené škody budou řešeny s přepravní společností.
  3. Reklamaci zásilky lze uplatnit do 24h od doručení, a to za předpokladu, že poškození zásilky nebylo zjevné při jejím doručení.
  1. ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU – Všeobecná ustanovení
    1. Kupující je v souladu se zákonem oprávněni bez udání důvodu odstoupit od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory v případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“).
    2. Toto ustanovení neplatí, jestliže kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo jej způsobil sám.
  2. Odstoupení od smlouvy
    1. Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží dle Všeobecných obchodních podmínek je povinen:
      1. Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (dále jen „objednávka“) informovat o svém rozhodnutí jednoznačným prohlášením, například dopisem zaslaným poštou na korespondenční adresu společnosti Cookover. r. o. Piešťanská 8188/3, 917 01 Trnava, E-mail: info@cookover.sk, Tel.: +421 914 100 064, (dále jen prodávající).
      2. Dále je povinen uvést číslo objednávky (web-objednávky), datum zakoupení a číslo svého účtu pro vrácení peněžních prostředků.
      3. Ve smyslu § 7 odst. 1 písm. 1, zákona 102/2014 S.z. je spotřebitel (dále jen „kupující“) oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory
      4. prodávajícího nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Za termín převzetí se považuje termín převzetí kompletního zboží, což potvrdí spotřebitel svým podpisem na kurýrní zásilce nebo na faktuře (dále jen „daňový doklad”) při osobním převzetí či doručením prostřednictvím zmocněného zástupce.
      5. Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru, zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele, o které spotřebitel výslovně požádal. Spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
    2. Pokud objednávané zboží není na skladě a není možné z různých důvodů doobjednat tak, aby bylo kupujícímu doručeno v rámci dodací lhůty, upozorní prodávající kupujícího e-mailem nebo telefonicky na dané skutečnosti. Kupující má právo v takovém případě svoji objednávku zrušit nebo upravit podle předem vzájemné dohody.
    3. Zrušení objednávky je ze strany kupujícího možné uplatnit podle způsobem uvedeným v čl. VII. bod 1 odst. 1 písm. a) a c) do 14 dnů od objednání zboží bez udání důvodu. Po ověření splnění podmínek zrušení objednávky potvrdí prodávající kupujícímu storno objednávky, písemně, e-mailem nebo telefonicky.
    4. V případě, že částka za objednané zboží byla uhrazena, prodávající se zavazuje vrátit peněžní prostředky zpět na bankovní účet kupujícího, nebo určí jiný způsob, který si prodávající a spotřebitel sjednají.
    5. Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, kdy není možné zajistit předem objednané zboží. V opačném případě kupujícímu obratem vrátí uhrazenou částku v plné výši, nebo mu nabídne náhradní zboží či jiné řešení v dohodě s kupujícím.
    6. Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, že se nemůže zkontaktovat s kupujícím, z důvodu chybně uvedených údajů, nebo nedostupnost při doručení zásilky.

Formulář pro odstoupení od smlouvy

  1. Vrácení zboží
    1. Právo na odstoupení od smlouvy má kupující iv případě, že bylo zboží objednáno prostřednictvím internetu a vyzvednuto osobně přímo u prodávajícího.
    2. V případě odstoupení od smlouvy zašle kupující zboží na vlastní náklady na adresu místa provozu prodávajícího: Cookover. r. o. – BC Aquapolis, Piešťanská 3, 917 01 Trnava. V případě, že kupující zašle zboží na dobírku, prodávajícího jej nepřevezme.
    3. Po převzetí a zkompletování vráceného zboží prodávající vrátí cenu za zboží do 14 dnů na účet kupujícího.
    4. Zboží, které je vráceno bez udání důvodu musí být nepoužité, zabalené a nepoškozené, jinak nebude vrácení zboží akceptováno.

Po dohodě může být vrácení ceny za zboží uskutečněno formou výměny za jiné zboží ve stejné ceně, které bude zasláno buď s další objednávkou kupujícího nebo samostatně. Pokud se zboží zasílá samostatně (v případě výměny zboží) poplatek za dodání nebude účtován, avšak pouze v případě, že jde o jeho první výměnu.

  1. REKLAMACE ZBOŽÍ – Všeobecná ustanovení
    1. Prodávající se zodpovídá za vady, které má prodané zboží při jeho převzetí kupující. U použitých věcí neodpovídá prodávající za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebováním. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, kterou byla sjednána nižší cena. Vlastnické právo kupní věci přechází na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny.
    2. Kupující je povinen zkontrolovat zda mu bylo dodáno zboží v souladu s objednávkou, zda mu bylo zboží dodáno v množství v souladu s objednávkou a zda je zboží nebo jeho obal poškozen.
    3. Jakýkoliv nesoulad mezi dodaným zbožím a zbožím uvedeným v průvodním dokladu je kupující povinen oznámit neprodleně prodávajícímu.
    4. V případě, že bylo kupujícímu dodáno zboží, které jeví známky poškození, zjevných vad, případně v menším množství, než si kupující objednal, je kupující povinen zboží převzít, avšak uvést tyto skutečnosti v dodacím listu. Kupující je povinen takový dodací list ihned zaslat prodávajícímu a uplatňovat nároky z vad. Pozdější reklamace týkající se poškozenosti, zničenosti nebo množství zboží při jeho dodání nebudou akceptovány. V případě, že kupující odmítne převzít zboží podle tohoto odstavce těchto VOP, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
    5. Kupující má právo na uplatnění reklamace u prodávajícího, vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada.
    6. Veškeré odpovědnosti za vady, záruky a reklamace se prodávající vyřizuje a řeší v souladu a za podmínek aktuálního Reklamačního řádu, který je uveřejněn na internetové stránce prodávajícího.

Reklamační řád

  1. Závěrečná ustanovení
    1. Právní vztahy a podmínky zde výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. Práva kupujícího ve vztahu k prodávajícímu vyplývající ze zákona č.j. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších právních předpisů zůstávají těmito podmínkami nedotčeny.
    2. Prodávající ani kupující neodpovídá za opožděné plnění svých závazků vyplývajících z těchto obchodních podmínek, jestliže takové zpoždění bylo způsobeno „vyšší mocí“ nebo okolnostmi vylučujícími odpovědnost, v takovém přijde má strana v prodlení právo na přiměřené prodloužení lhůty při plnění svých závazků.
    3. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že jím poskytnuté osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, rodné číslo, datum narození, adresu trvalého bydliště, telefonní číslo a e-mail (dále jen „Osobní údaje“) a pořizovat za tímto účelem kopii z identifikačního dokladu.
    4. Zpracovávání uvedených osobních údajů se provádí na právním základě: zpracování osobních údajů je nezbytné k plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující, nebo k provedení opatření před uzavřením smlouvy na základě žádosti kupujícího ve smyslu ustanovení čl. 1.2. 6 bod 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů ao volném pohybu takových údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“).
    5. Účelem zpracování osobních údajů je shromažďování, uchovávání a zpracování osobních údajů prodávajícím a jejich použití pro fakturační účely, registraci a další úkony spojené s objednanou a poskytovanou službou a zbožím, včetně pozdější komunikace s kupujícím (reklamace, odstoupení od smlouvy apod.), jako i pro potřeby vlastního marketingu prodávajícího, pro účely nabízení služeb a zboží, zasílání informací o produktech, a to i elektronickými prostředky (e-mail, sms, telemarketing). Kupující nese plnou zodpovědnost za škody způsobené nesprávností nebo neaktuálností poskytnutých osobních údajů.
    6. Prodávající je oprávněn zpracovávat osobní údaje nad rozsah uvedený v bodě 3 těchto VOP a jejichž zpracování není slučitelné s právním základem uvedeným v bodě 3 těchto VOP, jen na základě předchozího souhlasu poskytnutého kupujícím dobrovolně a na předem stanovený účel, rozsah a dobu. Kupující má právo udělený souhlas kdykoli písemně odvolat. Odvolání souhlasu je účinné dnem jeho doručení prodávajícímu.
    7. Prodávající se zavazuje nevyužívat a neposkytovat osobní údaje mimo rozsah nutný k provozování objednané zboží/služby a zajištění jejího chodu. Osobní údaje nejsou poskytovány žádným třetím osobám s výjimkou produktů, u kterých je výslovně uveden opak. V takovém případě je však prodávající povinen ve smluvním vztahu s třetí osobou dohodnout ochranu osobních údajů ve smyslu platných právních předpisů, zejména zákona o ochraně osobních údajů, a zároveň je ve smlouvě povinen informovat kupujícího, že poskytnutí osobních údajů třetí osobě je nezbytné pro plnění smlouvy a v opačném případě není možné zboží/službu poskytnout nebo dodat. Pro tyto účely je nezbytné, aby prodávající získal od kupujícího souhlas.
    8. Všechny osobní údaje jsou chráněny ve smyslu platných právních předpisů, zejména zákona o ochraně osobních údajů.
    9. Prodávající v souladu s ustanovením Čl. 13 GDPR sděluje kupujícímu jako subjekt údajů následující informace:
  1. Identifikační údaje prodávajícího: Cookover s. r. o. Zahradnická 93 821 08 Bratislava – městská část Ružinov, IČO: 55587216, IČ DPH: SK2122028700, Zapsaná v OR Městského soudu Bratislava III, odd. Sro, vl. čj. 173154/B, E-mail: info@cookover.sk, Tel.: +421 914100064
  2. Kontaktní údaje odpovědné osoby: ;
  3. Účel, jakož i právní základ zpracování osobních údajů, je uveden v bodě 5 tohoto článku;
  4. Seznam osobních údajů je uveden v bodě 3 tohoto článku;
  5. Ve zvláštních případech, je-li pro poskytnutí služby nebo dodání zboží prodávajícím nezbytné poskytnout osobní údaje třetí osobě nebo přenést osobní údaje do třetí země, poskytne prodávající o této skutečnosti kupujícímu informaci.
  6. Prodávající uchovává osobní údaje po celou dobu poskytování služby, trvání smlouvy.
  7. Kupující má právo požadovat od prodávajícího přístup k osobním údajům týkajícím se dotyčné osoby, právo na opravu osobních údajů, právo na vymazání osobních údajů nebo právo na omezení osobních údajů, právo namítat zpracování osobních údajů, jakož i právo na přenosnost osobních údajů.
  8. Kupující při podezření, že jeho osobní údaje se neoprávněně zpracovávají, může podat Úřadu na ochranu osobních údajů České republiky návrh na zahájení řízení o ochraně osobních údajů. podle § 100 Zákona o ochraně osobních údajů.
  9. Poskytnutí osobních údajů uvedených v bodě 3 a násl. kupujícím je třeba pro uzavření smlouvy a poskytnutí služby a dodání zboží.
  10. Informace o právech subjektu údajů:

    Osoba poskytující osobní údaje (dotčená osoba – kupující) má ve smyslu ustanovení čl. 1.2. 15 až 22 a Čl. 34 GDPR následující práva:
  1. Právo na přístup k osobním údajům 15 GDPR : Dotčená osoba má právo získat od prodávajícího potvrzení o tom, zda se zpracovávají osobní údaje, které se jí týkají. Dotyčná osoba má právo získat přístup k těmto osobním údajům ak informacím uvedeným v bodě 9.
  2. Právo na opravu osobních údajů 16 GDPR : Dotčená osoba má právo na to, aby prodávajícího bez zbytečného odkladu opravil nesprávné osobní údaje, které se jí týkají. S ohledem na účel zpracování osobních údajů má dotyčná osoba právo na doplnění neúplných osobních údajů.
  3. Právo na výmaz osobních údajů Podle článku 17 GDPR: Dotyčná osoba má právo na to, aby prodávající bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se jí týkají, pokud dotyčná osoba uplatnila právo na výmaz, pokud:
    1. osobní údaje již nejsou potřebné pro účel, pro který byly získány nebo jinak zpracovávány,
    2. dotyčná osoba odvolá souhlas, na jehož základě se zpracování osobních údajů provádí, a neexistuje jiný právní základ pro zpracování osobních údajů,
    3. dotyčná osoba namítá zpracovávání osobních údajů a nepřevažují žádné oprávněné důvody pro zpracování osobních údajů nebo dotyčná osoba namítá zpracovávání osobních údajů za účelem přímého marketingu,
    4. osobní údaje se zpracovávají nezákonně,
    5. je důvodem pro výmaz splnění povinnosti dle GDPR, Zákona o ochraně osobních údajů, zvláštního předpisu nebo mezinárodní smlouvy, kterou je Slovenská republika vázána,
    6. se osobní údaje získávaly v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti.
  4. Právo na omezení zpracování osobních údajů 18 GDPR:

Dotčená osoba má právo na to, aby prodávající omezil zpracování osobních údajů, pokud:

  1. dotyčná osoba namítá správnost osobních údajů, a to během období umožňujícího prodávajícímu ověřit správnost osobních údajů, zpracování osobních údajů je nezákonné a dotyčná osoba namítá vymazání osobních údajů a žádá místo toho omezení jejich použití,
  2. prodávající již nepotřebuje osobní údaje za účelem zpracování osobních údajů, ale potřebuje je dotyčná osoba k uplatnění právního nároku,
  3. dotyčná osoba namítá zpracování osobních údajů, a to až do ověření, zda oprávněné důvody na straně prodávajícího převažují nad oprávněnými důvody dotyčné osoby.

Dotčenou osobu, jejíž zpracování osobních údajů se omezí, je prodávající povinen informovat před tím, než bude omezení zpracování osobních údajů zrušeno.

Na základě článku. 19 GDPR je prodávající v případě, že to dotyčná osoba požaduje, povinen informovat dotyčnou osobu o příjemcích, kterým prodávající oznámil opravu osobních údajů, vymazání osobních údajů nebo omezení zpracování osobních údajů.

  1. Právo na přenosnost osobních údajů 20 GDPR : Dotčená osoba má právo získat osobní údaje, které se jí týkají a které poskytla prodávajícímu, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a má právo přenést tyto osobní údaje dalšímu provozovateli.
  2. Právo namítat zpracování osobních údajů 21 GDPR : Dotčená osoba má právo namítat zpracování jejích osobních údajů z důvodu týkajícího se její konkrétní situace prováděné na právním základě z důvodu, že zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění úkolu realizovaného ve veřejném zájmu nebo z důvodu, že zpracování je nezbytné pro účel oprávněných zájmů prodávajícího nebo třetí strany, včetně profilování založeného na těchto ustanoveních. Prodávající nesmí dále zpracovávat osobní údaje, pokud neprokáže nezbytné oprávněné zájmy pro zpracování osobních údajů, které převažují nad právy nebo zájmy dotčené osoby, nebo důvody pro uplatnění právního nároku. Dotčená osoba má právo namítat zpracování osobních údajů, které se jí týkají, za účelem přímého marketingu včetně profilování v rozsahu, v jakém souvisí s přímým marketingem.

Na základě článku. 22 GDPR má dotyčná osoba právo na to, aby se na ni nevztahovalo rozhodnutí, které je založeno výlučně na automatizovaném zpracování osobních údajů včetně profilování a které má právní účinky, které se jí týkají nebo ji obdobně významně ovlivňují.

Na základě článku. 34 GDPR má dotyčná osoba právo, aby jí prodávající bez zbytečného odkladu oznámil porušení ochrany osobních údajů, pokud takové porušení ochrany osobních údajů může vést k vysokému riziku pro práva fyzické osoby.

Poskytnutí informací subjektu údajů:

    1. Prodávající je povinen poskytnout dotyčné osobě na základě její žádosti informace dle čl. 3. 13 GDPR a oznámení podle článků 15 až 22 a článku 13 34 GDPR , které se týkají zpracování jejích osobních údajů. Informace je povinen poskytnout v listinné podobě nebo elektronické podobě, zpravidla ve stejné podobě, v jaké byla podána žádost. Požádá-li o to dotyčná osoba, informace může prodávající poskytnout i ústně, prokáže-li dotyčná osoba svou totožnost jiným způsobem. Prodávající je při uplatňování práv dle čl. 1. 15 až 22 GDPR povinen poskytnout dotyčné osobě součinnost.
    2. Prodávající je povinen poskytnout dotyčné osobě informace podle bodu výše uvedeném do jednoho měsíce od doručení žádosti. Uvedenou lhůtu může prodávající v odůvodněných případech s ohledem na komplexnost a počet žádostí prodloužit o další dva měsíce, a to i opakovaně. Prodávající je povinen informovat o každém takovém prodloužení dotyčnou osobu do jednoho měsíce od doručení žádosti spolu s důvody prodloužení lhůty.
    3. Informace podle prvního odstavce poskytuje prodávající bezplatně.
    4. Je-li žádost dotčené osoby zjevně neopodstatněná nebo nepřiměřená zejména pro její opakující se povahu, prodávající může požadovat přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady na poskytnutí informací nebo přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady na oznámení nebo přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady na uskutečnění požadovaného opatření, nebo odmítnout jednat na základě žádosti.
    1. Omezení práv dotyčné osoby – omezení práv dotyčné osoby v souladu a podle čl. 1.2. 23 GDPR a § 30 Zákona o ochraně osobních údajů prodávající informuje dotyčnou osobu, není-li tím ohrožen účel omezení.
    2. Na vztahy neupravené objednávkou a těmito VOP se vztahují příslušná ustanovení zákona č.j. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů, zákona č.j. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu ao změně a doplnění zákona č.j. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele ao změně některých zákonů ve znění zákona č. 1/2003 č. 284/2002 Sb., Zák. č. 40/1964 Sb. Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů a zákona č.j. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník.
    3. Na právní vztahy výslovně neupravené těmito podmínkami nebo zvláštním ujednáním se použijí příslušná ustanovení českých právních předpisů.
    4. Pokud by jakékoli ustanovení podmínek bylo v rozporu s kogentními ustanoveními platných a účinných právních předpisů v České republice, tak se použijí ustanovení těchto předpisů, což však nemá vliv na platnost ostatních ustanovení podmínek či na platnost těchto podmínek jako celku. Smluvní strany výslovně prohlašují, že ustanovení podmínek, které jsou odchylné od dispozitivních ustanovení právních předpisů, jsou takto odchylně sjednány vědomě a zároveň prohlašují, že podle jejich dobré víry a svědomí, nejsou ustanovení v rozporu s dobrými mravy, neporušují veřejný pořádek nebo práva týkající se postavení osob, včetně práva na ochranu osobnosti.
    5. Smluvní strany prohlašují, že jsou si vědomy všech následků vyplývajících z těchto podmínek a smlouvy, že jejich smluvní volnost není ničím omezena a že jim nejsou známy okolnosti, které by jim bránily.